اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۳۰۹۷
صربیناتور؛ دست‌نیافتنی‌تر از همیشه!
نواک جوکوویچ با پیروزی در اوپن آمریکا حالا برای سال‌های بسیار زیادی دست‌نیافتنی نخواهد بود.
۱۵:۴۵ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
وانانیوز|
نواک جوکوویچ و دانیل مدودف؛ این یک فینال رویایی برای US Open است. اسطوره‌ مطلق امسال برابر یک نابغه روسی قرار گرفت که در این تورنمنت به طرز هیجان‌انگیزی خوب بود و در نیمه‌ نهایی کارلوس آلکاراس شماره یک جهان را شکست داد.

دانیل و نوله قبلاً در فینال گرنداسلم آمریکا بازی کرده‌اند. در سال 2021 تنیسور روسی قوی‌تر از نواک جوکوویچ بود و قهرمان شد. امسال تکرار موفقیت دشوارتر بود. تنیسور صربستانی با انگیزه بالا در فرم بسیار خوبی قرار داشت. به نظر می‌رسد ست دوم مسابقه جوکوویچ و مدودف باید در لیست طولانی‌ترین‌های اوپن آمریکا قرار بگیرد. تنیسورها نزدیک به دو ساعت بازی کردند. در ابتدا نواک عالی بود اما دانیل موفق شد از سرویس‌های او دفاع کند. سپس روس فشار آورد و حتی یک امتیاز هم گرفت اما جوکوویچ در لحظه تعیین کننده وارد شد و تهدید را از بین برد. در پایان، کار به یک تساوی رسید، جایی که مدودف 3 بر یک پیش افتاد؛ اما بهترین تنیسور روی کره زمین در لحظه تعیین کننده خود را جمع کرد.

تنیس , نواک جوکوویچ ,

تلاش مدودف برای ست سوم کافی نبود و بازی را واگذار کرد. نواک دقیق و قابل اعتماد بازی کرد. تنیسور صرب غیر قابل توقف بود.

نواک جوکوویچ بیست‌و‌چهارمین عنوان گرند‌اسلم خود را به دست آورد و او اکنون نه تنها بزرگترین، بلکه با اختلاف بزرگ‌ترین اسطوره تنیس جهان است. رافائل نادال در رتبه دوم با 22 عنوان قهرمانی قرار دارد و بعید است که اسپانیایی بتواند به صربیناتور برسد، زیرا سال آینده بازنشسته خواهد شد. تنها انگیزه نوله این است که از تعقیب‌کنندگانش جدا شود تا برای سالیان متمادی بهترین باقی بماند.

دانیل مدودف در سن 27 سالگی 5 فینال و یک عنوان قهرمانی دارد. او را نمی‌توان یک اسطوره تنیس نامید اما مدودف همه چیز را برای تبدیل شدن به شماره یک در تاریخ روسیه دارد (اوگنی کافلنیکوف و مارات سافین هر کدام 2 گرنداسلم دارند). علاوه بر این، طبق یک شاخص مهم دیگر یعنی تعداد هفته‌های صدرنشینی در صدر رنکینگ جهانی ، مدودف قبلاً از آنها پیشی گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین